سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M507n

پرینتر اچ پی M507n

چاپ: سیاه و سفید 
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 45 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی M507n

با پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M507n از بالاترین کیفیت چاپ لیزری بهره مند شوید. این پرینتر لیزری برای استفاده در ادارات، شرکت ها و سازمان ها گزینه بسیار ایده آلی است و به خوبی انتظارات شما از یک پرینتر با دوام و با کیفیت را برآورده می سازد.

سرعت چاپ عالی، مجهز بودن به نمایشگر 2.7 اینچی رنگی و کیفیت ساخت مطلوب بخشی از ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت چاپگر تک کاره لیزری اچ پی HP M507n در میان کاربران و فروش بالای آن در بازار شده اند. برای آشنایی با ویژگی های این پرینتر لیزری با ما تا انتهای متن همراه باشید.

 

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی M507n

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی M507n

پرینتر تک کاره اچ پی M507n قابلیت چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو را دارد و امکان استفاده از آن برای چاپ 150 هزار برگ در طول ماه وجود دارد. از این جهت می توان بر روی این پرینتر برای چاپ های متوالی در تعداد متوسط و زیاد حساب باز کرد. البته اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از آن برای 2000 تا 7500 پرینت در ماه استفاده کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی M507n

چاپگر تک کاره اچ پی HP M507n اولین پرینت را در عرض 5.9 ثانیه از زمان گرم شدن به شما ارائه می دهد و پس از آن سرعت چاپ های متوالی آن به 45 برگ در دقیقه می رسد. این میزان سرعت کاملا قابل قبول بوده و به شما اجازه می دهد تا از این پرینتر اچ پی بتوانید برای انجام چاپ های متوالی در تعداد زیاد استفاده کنید.

در کنار سرعت بالا، باید به کیفیت چاپ عالی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی M507n نیز اشاره کنیم. این پرینتر لیزری تک کاره مشکی دارای رزولوشن 1200*1200 dpi است و تصاویر و به خصوص متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از کیفیت، میزان خوانایی و شفافیتی بسیار مناسب برخوردارند. به طوری که حتی متن های دارای فونت ریز با وضوحی مطلوب توسط این دستگاه چاپ می شوند.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی M507n

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP M507n

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M507n با تونر کارتریج های مدل HP 89A (با ظرفیت چاپ 5000 برگ)، HP 89X (با ظرفیت چاپ 10000 برگ) و HP 89Y (با ظرفیت 20000 برگ) سازگار است که از جمله تونر کارتریج های مرغوب HP به شمار می آیند. با استفاده از این تونر کارتریج ها هم از کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید بهره مند خواهید شد و هم تا مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه بابت تعویض آن ها نخواهید داشت. توجه داشته باشید که چاپگر لیزری اچ پی M507n فقط با تونر پرینترهای اچ پی سازگار است و استفاده از تونرهای دیگر ممکن است به عملکرد دستگاه آسیب جدی وارد کند. برای خرید انواع تونر کارتریج های اچ پی با شرکت ایده برتر پارسیان، مرکز فروش کارتریج اچ پی HP در تهران به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP M507n

از لحاظ گنجایش کاغذ نیز چاپگر تک کاره اچ پی M507n در وضعیت مناسبی قرار دارد و در حالت استاندارد به یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی مجهز است. شما می توانید از کاغذهای معمولی در ابعاد حداکثر A4، کاغذهای رنگی، سربرگ دار، از پیش چاپ شده، پانچ شده، بازیافتی، پاکت نامه، لیبل، مقوای نازک و کاغذها و مدیاهای شفاف به عنوان کاغذ ورودی به این پرینتر بهره ببرید.

اگر قصد استفاده از چاپگر لیزری تک کاره مدل HP M507n برای چاپ های متوالی و کارهای سنگین را دارید، می توانید با تهیه سه سینی 550 برگی دیگر به صورت اختیاری، ظرفیت کلی کاغذ دستگاه خود را به 2300 برگ برسانید. در این حالت دیگر نیازی به قرار دادن چند باره کاغذ در دستگاه نخواهید داشت و کارهایتان با سرعت بیشتری به پیش می رود.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M507n

اتصال پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M507n به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل USB انجام می شود. این پرینتر از شبکه های سیمی نیز پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا به آن از چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان بتوانید دسترسی داشته باشید. بنابراین این پرینتر لیزری برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی انجام می شود، انتخاب ایده آلی است.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M507n

یکی از ویژگی های قابل توجه چاپگر لیزری اچ پی M507n پشتیبانی آن از سرویس های ارائه دهنده خدمات چاپ از راه دور است. با استفاده از این سرویس ها می توانید فایل های خود را از طریق اینترنت و از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، به دستگاه ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه صادر نمایید. از جمله این سرویس ها می توان به Apple AirPrint، Google Cloud Print، HP ePrint و Mopria اشاره کرد.

شما می توانید برای دریافت قیمت پرینتر لیزری و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر لیزری به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M507n