سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کابل صدا AUX اسکار Oscar OS-C314 طول 1.8 متر

کابل انتقال صدا اسکار OS-C314

طول کابل: 1.8 متر
نوع کابل:
AUX
دستگاه سازگار: قابل اتصال به انواع گوشی های هوشمند، لپ تاپ، اسپیکر و تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

کابل صدا AUX اسکار Oscar OS-C314 طول 1.8 متر

کابل صدا یا کابل AUX یکی از وسایل پرکاربرد برای علاقه مندان به موسیقی به شمار می رود و به شما اجازه می دهد تا فایل های موسیقی موجود بر روی گوشی خود را در دستگاه های پخش اجرا کنید و از آنها لذت ببرید. کابل صدا AUX اسکار Oscar OS-C314 طول 1.8 متر یکی از همین کابل ها است که تمام توقعات شما از یک کابل با کیفیت را برآورده می کند.

کابل صدا AUX اسکار Oscar OS-C314 طول 1.8 متر

کابل صدای اسکار OS-C314 از نوع فنری است و طول آن در حالت فشرده حدود 40 سانتی متر و در حالت باز شده حدود 180 سانتی متر می باشد. فنری بودن این کابل انتقال صدا باعث می شود تا در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند گره خوردن یا در هم پیچیدن آن به هیچ وجه مواجه نشوید. همچنین استفاده از کابل انتقال صدای اسکار OS-C314 در خودرو و اتصال گوشی به ضبط ماشین بسیار مناسب می باشد.

کابل صدا AUX اسکار Oscar OS-C314 طول 1.8 متر

به طور کلی از کابل صدا اسکار OS-C314 برای اتصال انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری می توان بهره برد. شما می توانید از طریق این کابل گوشی موبایل، تبلت یا MP3 پلیر خود را به دستگاه های پخش مختلف مانند اسپیکر، لپ تاپ، کامپیوتر، استریوی خانگی، گیرنده دیجیتال، ضبط ماشین و... متصل کرده و فایل های صوتی خود را با کیفیتی عالی با آنها پخش نمایید.

 

کابل صدا AUX اسکار Oscar OS-C314 طول 1.8 متر

 

کیفیت صدای پخش شده توسط دستگاه های پخش تا حد بسیار زیادی به کابل انتقال صدای مورد استفاده شما بستگی دارد. کابل AUX اسکار OS-C314، صدا را با همان کیفیت اولیه به دستگاه پخش منتقل می کند و صدایی واضح و شفاف را به شما ارائه می دهد.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با کابل انتقال صدا AUX اسکار OS-C314 طراحی رابط های 3.5 میلی متری آن است که در یک سمت کابل به صورت 90 درجه و کج می باشد. این نوع طراحی به شما در اتصال کابل به دستگاه در موقعیت ها و شرایط مختلف کمک زیادی می کند. ضمن اینکه محل اتصال کابل به این رابط توسط یک فنر فلزی محافظت می شود و از پارگی یا جدا شدن کابل از سَری در این قسمت جلوگیری می کند.

کابل صدا AUX اسکار Oscar OS-C314 طول 1.8 متر

کابل آ یو ایکس اسکار OS-C314 دارای رنگ بندی متنوعی نیز هست و شما می توانید از میان رنگ های مشکی، قرمز، سبز، سفید و آبی رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید.

شما می توانید برای دریافت قیمت کابل صدا و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی موبایل با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.